nog 1 nachtje slapen...!

5 april 2013 - Schoondijke, Nederland

Hoi iedereen,

bijna, bijna is het zover!!
Morgen zit ik om 15.55u in het vliegtuig naar Kampala. Via een tussenstop in Cairo, hoop ik om 3.15u zondagnacht het vliegtuig uit te stappen.

weg van de kou, op naar 26 de graden
weg van de luxe, op naar back to basic
weg van het betaalde werk, op naar het vrijwilligerswerk
op naar Uganda... op naar het avontuur!!

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Mijn Ugandese nummer zal zijn:
00256793477835

En voor wie mijn iets leuks per post wil sturen :)

Community Empowerment Program
Volunteer: Annika de Feijter
PO Box 1033
Masaka, Masaka District
Republic of Uganda

Leuk als je me wilt volgen, en altijd leuk om reacties terug te krijgen.

Tot blogs!

1. Dien:
    Hi Annika,
    Stoer hoor op zoek naar een nieuw avontuur! Jammer dat je morgen al vliegt... Anders hadden we nog een drankje kunnen doen op de luchthaven!! Wij vliegen nl zondag!!;)
  2. Ap Ramaker:
    5 april 2013
    Annika, eindelijk je kunt. Veel succes daar. Ik ga je volgen! En natuurlijk alvast een goede reis.
  3. Stephanie Vermeulen-Pauwels:
    He annika,

Super gaaf!! Veeeeeeeelllll plezier!!!

X steef
  4. Sigrid:
    You go girl!!!!
  5. Erik:
    6 april 2013
    Heel veel plezier! Mocht je mijn zusje zien, doe haar de groetjes ;)
  6. Ilse:
    Ha Anika,
    Eindelijk is het bijna zover!
    Ik wens je een hele mooie tijd...
    Geniet van deze fantastische ervaring!
    Enne stuur je het zonnetje onze kant op ;-).
    Xx Ilse
  7. Bas:
    6 april 2013
    Hey Anika, goed zeg! Ik hoor er vele mooie verhalen over van Robin Zaal een goede vriendin van ons, die zul je daar vast wel tegen komen.

Succes en have fun!

Bas (van Klunentocht Breda, groep van Tim)
  8. Cora Scheele:
    6 april 2013
    Succes, veel plezier, en pas goed op jezelf.
  9. Broer:
    6 april 2013
    He zus. Goed aangekomen? Pas je wel goed op voor het verzetsleger van de heer. Daar lees ik niet al te beste verhalen over op internet. Of zit je niet in het noorden?
  10. Anne:
    9 april 2013
    Je bent er nu net 2 daagjes.... Ben echt super benieuwd naar je eerste ervaringen. Hihi en alvast bedankt voor het zonnetje, zo nu en dan komt hij al een kijkje nemen door de wolken :).
  11. Maaike:
    9 april 2013
    Hee annika!

Ben benieuwd hoe de reis is geweest en je aankomst! Heeel veel plezier he! Xxx
  12. Ilse de Rooij:
    10 april 2013
    Ben benieuwd naar je ervaringen
  13. Ap Ramaker:
    10 april 2013
    Hoe is het daar? En met de internetverbindingen? Zit echt wel te wachten op je eerste ervaringen.....
  14. Kim:
    10 april 2013
    Anniiika! Het avontuur is begonnen! De eerste banaan al gegeten ;)? Heb je net een sms gestuurd, hopelijk is die aangekomen...Veel plezier en geniet vooral! Xx
  15. Eefje:
    11 april 2013
    ANNIIIIKA! Ik ga er vanuit dat je geen internet bij de hand hebt daar in donker Afrika en dat je dus niet opgegeten bent door een duister wezen of gegijzeld bent in Cairo :p en dat alles oké is. Ik zag je berichtjes pas zondag, ik lag op het strand zonder internet dus, maar ik heb aan je gedacht! Ik ben heeel benieuwd naar je eerste avonturen daar! Tot gauw! kus
  16. Ap Ramaker:
    14 april 2013
    Is er (n)iemand die iets meer weet over hoe het met Anika gaat? Het blijft zo stil......
  17. Kim:
    14 april 2013
    Hoi Ap, met Annika gaat alles goed! Ze is aangekomen op haar locatie. Ik heb haar een paar keer per sms gesproken op bovenstaand telefoonnummer. Berichten per telefoon komen goed aan! Groetjes Kim
  18. Ap Ramaker:
    14 april 2013
    Bedankt Kim! Ik heb intussen ook haar nieuwe bericht gelezen. Ik ontving echter geen bericht dat ze iets geplaatst had en werd wel erg nieuwsgierig. Nu is alles oké. Groet.